Suviseurat 2021

SFC:n suviseurat 2021 netissä

13-15 elokuu 2021
Netissä

SFC:n suviseurat järjestetään epävarman pandemiatilanteen takia jo toistamiseen nettiseuroina. Seurat lähetetään Taalainmaalta 13–15.8.2021. Seurojen tunnus on: ”Mutta jotka Herraa odottavat, ne saavat uuden voiman.” (Jes. 40:31)

Suurempia yhteisiä kokoontumisia on edelleenkin vaikea järjestää ja joudumme pitämään suviseuramme etänä. Kiitämme kuitenkin Jumalaa tästä mahdollisuudesta, jonka tekniikan kehittyminen meille suo. Jumalan lapset saavat voimansa Jumalan sanasta, sen saarnasta, evankeliumin ilosanomasta mutta myös yhdessä olosta. Moni on varmaan kokenut väsymystä ja ehkä ahdistustakin Pandemian keskellä. Uskoamme on koeteltu. Jesajan sana muistuttaa meitä, että Jumala ei koskaan hylkää omiansa vaan antaa voimansa niille, jotka Häntä odottavat.
Pyydämme Jumalan siunausta seuroillemme niin että, Hänen äänensä saisi vahvistaa ennen uskoneita ja kutsua hukkaan joutuneita.

SFC:n 50-vuotisjuhla siirtyy edelleen vuodella eteenpäin. Tilanteen salliessa suviseurat ja 50-vuotisjuhlat järjestetään ensi kesänä 27–29.5. Taalainmaalla.