Suviseurat 2023

SFC:n suviseurat 2023

19.-21. toukokuuta 2023
Tukholmassa, Gubbängenin koululla

Toivotamme kaikki sydämellisesti tervetulleiksi SFC:n suviseuroihin Tukholmaan Gubbängenin koululle

🔈 Suviseuroja voi kuunnella täältä

Seurojen tunnuslauseena on "Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi – minä olen sinun Jumalasi." (Jes. 41:10)

Seurat alkavat perjantaina iltapäivällä ja päättyvät sunnuntaina. Lauantai-iltana on ehtoolliskirkko Saksalaisessa kirkossa ja Suomalaisessa kirkossa. Seuroissa palvelee veljiä Suomesta, Ruotsista ja Yhdysvalloista.

Majoitukseen liittyviin kysymyksiin vastaa Lasse Aho:
lasse.aho78@gmail.com, +46704218459
Asuntoautoissa ja -vaunuissa voi yöpyä rauhanyhdistyksen pihalla. Seurapaikalla vaunussa ja autossa yöpyminen ei ole sallittua. Jos suunnittelette seuroihin saapumista suuremmalla joukolla, pyydämme ilmoittamaan tästä hyvissä ajoin etukäteen Lasse Aholle. Vaikka olette hoitaneet majoituksen omin neuvoin, haluamme varautua sopivaan ruokamäärään.

Seuraravintolasta on saatavilla myös gluteeniton, maidoton ja kasvisruokavaihtoehto.

Suositeltava maksutapa on pankkikortti ja Swish. Ruotsin kruunuja voi myös käyttää käteisenä. Eurot eivät käy maksuvälineenä.

Rukouksemme on, että Jumala siunaisi seuramme ja vahvistaisi omiaan evankeliumilla. Etsiviä kutsutaan kuulemaan ja uskomaan syntien anteeksiantamus ja lähtemään tielle, jonka määränpää on iankaikkinen elämä taivaassa.

🔈 Suviseuroja voi kuunnella täältä

Kolehti

Keräämme kolehtia suviseurojen aikana jotta voisimme peittää kuluja sekä jatkaa Jumalan valtakunnan työn tekemistä. Otamme kiitollisin mielin vastaan kaikki lahjoitukset.

Swish: 1231058940

Lisää maksutapoja (myös kansainväliset maksut)