Tietoa meistä

Tue

Tue toimintaamme:

Voit tukea SFC:tä alla olevin tavoin:

Plusgiro Ruotsissa 495 34 23-3

IBAN SE1095000099604249534233
Vastaanottaja: SFC, Sveriges Fridsföreningars Centralorganisation

Maksu Swish:illä eri tarkoituksiin.

Kolehti
Voit osallistua kolehtiin SFC:n hyväksi maksamalla haluamasi summan tähän numeroon.

Leiritoiminta

Voit tukea SFC:n leiritoimintaa maksamalla haluamasi summan tähän numeroon. Kirjoitta viestikenttään ”lahjoitus”. Lahjoitukset ja talkootyö mahdollistavat leirimaksujen pitämisen kohtuullisena ja luovat mahdollisimman monelle tilaisuuden osallistua leirille.
Kun osallistut SFC:n järjestämälle leirille voit maksaa leirimaksun tähän numeroon. Kirjoita osallistujan nimi/nimet viestikenttään.

Julkaisut
Tähän numeroon voit maksaa SFC:ltä ostamasi kirjan tai CD:n. Kirjoita viestikenttään kirjan/CD:n nimi sekä määrä jos ostit useamman.

Yleislahjoitus toiminnalle
Voit tukea SFC toimintaa maksamalla haluamasi summan tähän numeroon. Yleislahjoituksia tarvitaan toiminnan ylläpitämiseksi.

Lähetystyö ja humanitaarinen apu
Voit tukea Lähetystyötä ja humanitaarista apua maksamalla haluamasi summan tähän numeroon. Lahjoitus suunnataan SRK:n/LLC:n kautta tehtävälle työlle kohdemaissa. Varoilla tuetaan lähetystyön järjestämistä sekä paikallisten seurakuntien toimintaa kuten seurojen ja pyhäkoulujen järjestämistä. Humanitaarisen avun kautta autetaan heitä, jotka kärsivät köyhyydestä tai muusta hätätilanteesta. Apu suunnataan perustoimeentuloon, erityisiin kriisitilanteisiin, lasten koulunkäyntiin, ammattiopetukseen sekä sairaus- ja kuolemantapauksiin.

Kiitos tuesta.