Tukholma

Tukholman rauhanyhdistys

Tukholman rauhanyhdistys kuuluu Ruotsin Rauhanyhdistysten Keskusyhdistykseen, SFC:n. Yhdistyksen tarkoituksena on muun muassa herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää sekä kristillisiä elämäntapoja, raittiutta, yhteiskunta- ja kansalaisvastuuta, isänmaanrakkautta sekä vanhempien sukupolvien perinnön kunnioittamista. Herätysliike toimii Ruotsin kirkon sisällä.

Tukholman rauhanyhdistyksessä on lähes 200 jäsentä ja suuri määrä lapsia. Yhdistys omistaa toimitalon Tungelstassa. Siellä järjestetään seurat n. kaksi kertaa kuukaudessa. Muina viikonloppuina seuroja pidetään Ruotsin kirkon tiloissa eripuolilla Suur-Tukholmaa.

Lapsille ja nuorille järjestetään pyhäkouluja ja raamattuluokkia. Nuorille järjestetään myös keskusteluiltoja, joissa on alustus jostakin ajankohtaisesta aiheesta.

Varoja yhdistyksen kuluihin kerätään järjestämällä myyjäisiä, joissa myydään mm. leivonnaisia, käsitöitä ja arpoja.

Kaikki ovat tervetulleita meidän seuroihin!