Mälarinlaakso

Mälarinlaakson rauhanyhdistys

Mälarinlaakson rauhanyhdistys, josta ennen käytettiin nimitystä Eskilstunan seudun rauhanyhdistys, perustettiin 1970. Jäsenmäärä on vaihdellut vuosien kuluessa. Yhdistyksellä on n 20 jäsentä. Yhdistyksen toiminta-alueeseen kuuluu Skinnskatteberg, Västerås, Eskilstuna ja Motala. Seuroja järjestetään kaikilla näillä paikkakunnilla, mutta pääasiassa Eskilstunassa.

Yhdistyksellä ei ole omaa puhujaa, joten useimpien seurojen järjestämisestä vastaa SFC. Yhdistyksen omiin järjestämiin seuroihin kutsutaan puhujia muilta paikkakunnilta. Seuroja pidetään Ruotsin kirkon tiloissa kaksi kertaa kuukaudessa. Yhdistyksen alueella asuville muutamille lapsille ja nuorille pyritään järjestämään päiväkerhoja, raamattuluokkia ja muuta toimintaa mahdollisuuksien mukaan.

Yhteydet: info@sfcorg.se