Taalainmaa

Seurat
Seurat ovat yhdistyksen tärkein toimintamuoto. Seurat koostuvat saarnoista ja virsistä sekä Siionin lauluista. Välillä pidetään tauko, jolloin juodaan kahvia ja keskustellaan. Saarnoissa on keskeisellä sijalla saarna Jumalan valtakunnasta, parannuksesta ja syntien anteeksiantamuksesta.

Lapsi- ja nuorisotyö
Rauhanyhdistyksen toiminnassa lapsi- ja nuorisotyö nähdään tärkeänä osana Jumalan valtakunnan työtä. Se on tukemassa kotien kasvatustyötä. Keskeisiä toimintamuotoja ovat päiväkerhot, pyhäkoulut ja raamattuluokat.

Päiväkerhot
Päiväkerho on tarkoitettu alle kouluikäisille lapsille. Se kokoontuu lauantaisin toimitalolla. Lyhyen uskontotuokion lisäksi leikitään ja askarrellaan.

Pyhäkoulut
Pyhäkouluihin kokoonnutaan sunnuntaisin. Pyhäkoulu on tarkoitettu 4-9 vuoden ikäisille lapsille. Pyhäkoulussa opettajan johdolla käsitellään helppotajuisesti Raamatun kertomuksia tai muita aiheita.

Raamattuluokat
Raamattuluokat on tarkoitettu 10-14 ikäisille ja rippikoulun käyneille nuorille. Raamattuluokassa perehdytään Raamatun kertomuksiin sekä pohditaan nuorten elämään keskeisesti liittyviä asioita ja kysymyksiä Raamatun ja omakohtaisen uskon näkökulmista.

Myyjäiset
Myyjäisillä kerätään varoja Jumalan valtakunnan työhön. Myyjäisten järjestelytehtävissä ovat myyjäisryhmät vuorollaan. Myytävänä on mm. leivonnaisia, käsitöitä. Myyjäisiä pidetään 6-7 kertaa vuodessa. Tervetuloa myyjäisiin!

Touhula
Touhula on virkistyskerho pienille lapsille ja heidän äideilleen. Kerho kokoontuu rauhanyhdistyksellä ja kodeissa.

Varttuneiden kerho
Varttuneiden kerhon tarkoitus on järjestää virkistystoimintaa vanhusten ja yksinäisten keskuudessa. Kerhossa pidetään aina seurapuhe, jonka jälkeen juodaan kahvia, keskustellaan ja järjestetään arpajaiset. Kerholaiset tekevät myös retkiä.